ترفند اینستاگرام

ترفندهای اینستاگرام را در اینجا به شما آموزش خواهیم داد!

ترفند اینستاگرام

ترفندهای اینستاگرام را در اینجا به شما آموزش خواهیم داد!

آموزش دانلود از اینستاگرام، بهترین دانلودر اینستاگرام، نحوه ساخت اکانت های زیاد در اینستاگرام، آموزش افزایش فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام، ابزار ادیت ویدیو در اینستاگرام!

  • ۰
  • ۰

خوب همانطور که در مطلب گذشته به شما دانلود از اینستاگرام را آموزش دادیم در این مقاله می‌خواهیم به شما نحوه دانلود استوری اینستاگرام را آموزش دهیم. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

دانلود استوری اینستاگرام

برای دانلود استوری اینستاگرام کافی است تا از یک دانلودر اینستاگرام استفاده کنید. در مقاله قبلی به شما یک دانلودر اینستاگرام را معرفی کردیم. در این مقاله نیز می‌خواهیم از دانلودر اینستاگرام جت اینستا استفاده کنیم. در جت اینستا شما می توانید به راحتی استوری دیگران را دانلود کنید. برای این کار کافی است تا آیدی مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

به عنوان مثال من در این مقاله می خواهم استوری های پیج خودروگرام را دانلود کنم. کافی است تا لینک پیج خودروگرام را داخل جت اینستا وارد کنم:

آیدی خودروگرام: khodrogram_ir@

سپس گزینه دانلود را انتخاب کنید.

حالا می توانید تمام محتوای پیج خودروگرام را دانلود کنید.

دانلود استوری اینستاگرام به همین راحتی امکان پذیر است!

  • ۰۱/۰۲/۰۵
  • ساغر محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی